• Stílus egyéniségeknek !

    Szülinapra készülve...


    Nemsokára apukám ismét egy évvel öregebb lesz, és vmi olyan dolgot szerettem volna neki alkotni, ami csak rólunk szól, a CSALÁDról! Hát így esett a választásom a családfára, igaz, az ötletet KicsiKató ihlette meg nálam is, de semmiképp sem akartam az Ő remekműveit lekoppintani, így kicsit más stílusban megszületett a "mi családfánk"! (És már bátran nyúlhattam az általam festett anyagaimhoz, hogy itt is felhasználhassam!)


    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Jelentem, első (sőt, sokadik) ránézésre nyoma sincs benne KicsiKatósságnak, tökéletesen Kalexes:))) Az meg külön emel az eszmei értékén, hogy sk festett, nem?:))

    Boldog szülinapot az ünnepeltnek:))

    Kalex © írta...

    Igen, sztem attól is egyedibb h az anyagok is sk festettek. :)
    Köszönjük a köszöntést, majd átadom az ünnepeltnek! :)