• Stílus egyéniségeknek !

    Az én első "Let's Be Friends" Award-om


    Nagy meglepetésemre most kaptam meg életem első Award-ját kedves Melanie-tól.

    Nagyon szépen köszönöm Neki, hogy gondolt rám!!! Csak jelzem, hogy én is szívesen olvasom a blogját és az emailjeit! :o) Továbbá köszönöm azoknak, akik olvassák, és hozzászólásaikkal gazdagítják / színesítik blogomat!
    Természetesen van még néhány blog amit én is szívesen olvasok, és szívesen is kommentelek. :o)
    Eme díjat szeretném tovább adni azoknak, akik blogja kicsit közelebb áll a szívemhez, mint egy átlagos oldal:


    És ha lehet visszafelé adni, akkor természetesen ide tartozik Plötzies is! :o)

    Kalex

    Wofür steht der "Let's Be Friends" Award:"Diese Blogs sind überaus zauberhaft.
    Diese netten Blogger versuchen Freunde zu finden und zu sein. Sie sind nicht
    darauf aus sich selbst als die Größten darzustellen. Unsere Hoffnung ist, dass
    wenn das Band dieses Preises weitergereicht wird mehr Freundschaften
    weitergereicht werden. Bitte gebt diesen Bloggern mehr Aufmerksamkeit. Gib'
    diesen Award an acht Blogger, die weitere acht Blogger auswählen müssen und
    diesen schlau geschriebenen Text in ihren Award-Post mit aufnehmen müssen.


    Ich werde diese Award 3 Blogs weiterreichen, weil ihr an mein Herz gewachsen seid und weil ich mich über euere Emails und Kommentare sehr freue.

    Vielen Dank, Melanie!


    1 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Nagyon-nagyon köszönöm:)) Micsoda csodás napkezdet:))))