• Stílus egyéniségeknek !

    Elárulom végre... (forgatókönyv átírva)


    Nagy dilemmák közepette, azt hiszem elárulom, hogy kinek készítettem a P.I.F. ajándékomat, amit több mint 1 hete postára adtam... és most jelzett vissza, hogy ... MA MEGÉRKEZETT hozzá, tádááááám.... :o)
    Akinek szántam, nagy nagy szeretettel, az nem más, mint KicsiKató!

    És íme az ajándékod:

    1. KicsiKató! Ezzel a babával Téged akartalak ábrázolni, a göndör fürtjeiddel... :o)


    2. A zöld, a tavasz előhozója, és a mindig megújulás - olyan mint a munkáid; a katica meg a szimbólumod... és mivel még nem varrtál pénztárcát, ez a másik ajándékom!

    Remélem tetszettek!!! :o))))

    Szép napot mindenkinek!

    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Te figyi! Egyrészt tök durva, hogy én csitítgattalak, hogy ne izgulj és most is azt teszem. Elárulom, élőben sokkal, de sokkal klasszabbak!!!!

    Ma érkeztek meg, és én fél nyolcra értem haza sok túlóra után elcsigázva és annyira boldoggá tettél, annyira kellett ez a mai napomba, mint éhezőnek egy falat kenyér... Nagyon tetszenek!!! Tildát már rég akartam, de nekem valahogy nem megy - szóval csillagos ötös választás. Pénztárca már vagy egy éve a to-sew listámon van, de sose jutottam el hozzá - szintúgy. A hab már csak a katicás gomb, csudijó!! Egy szóval: imádlak, köszönöm, telitalálat az összes ajándék:))))

    KicsiKató írta...

    Jajjjj, te. Most nézem, de már agyilag zokni vagyok - Te jelentkeztél az én pif ajándékomért, én nálad nem jelentkeztem, nem? Vagyis nekem kell egy éven belül ajándékot küldenem neked, neked pedig azoknak, akik a te felhívásodra jelentkeznek... Most ez így ér, megtarthatom?:))))

    Kalex © írta...

    Én jelentkeztem nálad, igen! És én erre felbuzdulva meghirdettem az én Pif játékomat, ahova csak 1 fő jelentkezett, és én akkor átírva a játékszabályokat, kijelöltelek téged és egy másik lányt! Emlékszel, még mailben is írtuk hogy oda-vissza ajándékozás lesz!
    Egy szó mint 100, az ajándék Téged illet, megtarthatod!
    És én is nagyon boldog vagyok, hogy megérkezett a csomagocska, és hogy ezzel még örömet is tudtam okozni!!! :o)
    Kár lett volna értük, ha elvesznek.

    KicsiKató írta...

    Emlékszeeeeeeeem már:) Totál elfelejtettem, bocsi:)

    Unknown írta...

    Hallo, ich möchte mich an deinem Gewinnspiel beteilige.
    Deine Geldbörsen sind alle schön, aber diese ist besonders schön.

    Dia írta...

    Szia!

    most van egy kis időm végignézni a munkáidat :-)
    Gyöngyörűeket alkotsz!

    Ez a notesz/pénztárca nagyon tetszik. Tőlem is kértek már ilyet, de mivel nincs szabásmintám, én még nem mertem belevágni. Mit raksz a két anyag közé merevítésnek?

    köszi előre is a segítséget.

    Dia