• Stílus egyéniségeknek !

    Reménykedem...


    Bizony, bizony! 6 napja postára adtam PIF nyertesem egyikének egy ajándékot és hát nem látom, hogy megérkezett volna hozzá. Attól félek, hogy valakinek megtetszhetett a csomagocska, és megtartotta!
    Hát bizakodom hogy ez nem így van. Még várok jövőhét szerdáig, aztán közzé teszem hogy mit kapott volna és hogy ki!
    Sajnálnám, ha nem kapná meg, mert benne volt a szívem-lelkem és tuti hogy bearanyozta volna a napját!
    Remélem nem ez egy kezdő blogos tanulópénze... :o(

    Kalex

    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Ne temesd idejekorán, az én múltkori csomagomnak több mint egy hétre volt szüksége (megyeszékhelyről a fővárosba). Szóval nyugi, türelem, csigavér:)

    Abile írta...

    Valóban, ez az én tapasztalatom is amit KicsiKató írt! Nem olyan rég 1 hét kellett egy PIF ajándékomnak, hogy célbaérjen. Még szerencse, hogy ajánlottan adtam fel, így lehetett kerestetni a postán. Szerintem a Tiéd is odaér 1-2 nap múlva!

    Kalex © írta...

    Köszönöm lányok a biztatást, várok, hátha tényleg csak korán paráztam.
    :o)
    Szép napot Nektek!

    die Plötzies írta...

    tényleg elveszet a csomag. Nagyon kér lenne érte, mert én már láttam.

    Nagyim karácsonyi levelei se értek ki sajnos hozánk.

    Melanie