• Stílus egyéniségeknek !

    Papírzsebkendő tartó


    A nagy érdeklődésre tekintettel, itt találtok még egy szabásmintát és annak elkészítési módját. A részletes képeket köszönöm Melanie! (Én nem fényképeztem le ilyen részletességgel! :o) )

    Ilyen lett az enyém: :o) Sk festett anyagomból! :o) (Tudni kell, hogy a mérete készen akkora lesz, mint egy normál papírzsepié, és kb 15 db zsepi fér bele!)

    Íme az elkészítés folyamatáról a képek:

    Szükséges kellékek.Kiszabunk egy 18 × 15 cm-es anyagdarabot.
    Ezt a négyzetes darabot Vlieselin-nel bevasaljuk.
    Körbe eltisztázzuk mind a 4 oldalát.
    A 2 rövidebb oldalalakat beszegjük pánttal.
    Letűzzük.
    Félbe hajtjuk hosszában, hogy a két szegőpántos rész középre kerüljön, színével befelé. Legombostűzzük.
    Varrógéppel a két rövidebb szélt talp szélességben (0,7 mm) levarrjuk.
    Kép szerint formázzuk és a sarkokat kivarrjuk.
    A felesleges varrásszéleket levágjuk, kifordítjuk...
    ... és gyönyörködhetünk a remekművünkben!!! :o)

    Szép Napot Nektek!

    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Köszi!! Holnap igyekszem ki is próbálni:))

    Abile írta...

    Dejóóó! Nagyon tetszik, köszi a részletes leírást! :o)

    Dóri írta...

    Szia!
    Megcsináltam az előbb a zsepitartót. Olyan jó lett. Köszi a leírást. :)

    Ibcsy írta...

    Szia!
    Kicsit fázis késésben vagyok. Most csináltam meg a zsepitartót, több példányban is. Nagyon szépen köszönöm a leírást:-D