• Stílus egyéniségeknek !

    Húsvét utáni újabb jelentés...


    Ismét itt, kipihenten. :o) Remélem mindenkinek volt sok locsolója, és mindenki kapott vmi kis meglepit a nyuszitól. :o)))
    Mielőtt elutaztunk volna, varrtam a kisfiúnknak egy nyakpárnát az autóüléséhez, hogy a hosszú utazásainkat még kellemesebbé tegyem neki, ezáltal. Rozit hívtam segítségül, hogy hímezzünk együtt...

    Íme az új blökink :o)


    Akit érdekel a szabásmintája, kérem jelezze! :o)

    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Abile írta...

    Nagyon édes lett! Én köszönettel veszem, ha a szabásmintáját elküldöd az emailcímemre!
    abilekuckoja@gmail.com

    die Plötzies írta...

    szia örülök, hogy kipihentétek magatokat. Fabi már jobban van és az utolsó napokat mi is kellemesen töltöttük. Köszi a képeket!!!
    A szabásminta engem is érdekelne!!

    Melanie

    Kalex © írta...

    Köszönöm a vissza jelzéseiteket, letölthető formátumba teszem a szabásmintát, és közzé teszem nem sokára!
    Kalex.

    Unknown írta...

    Szia!

    Bár már régi a bejegyzés, de én is elszeretném kérni a nyakpárna szabásmintáját.

    Köszönettel,

    Noémi, dominik2003(kukac)vipmail.hu

    Kalex © írta...

    Kedves Noémi!
    Szívesen odaadom a szabásmintát, kérlek küldj nekem mailt az alexandra.kisss@gmail.com-ra, hogy eltudjam küldeni a mintát!
    Üdv., Kalex