• Stílus egyéniségeknek !

    Nagy az én örömöm... :O)


    Szeretném Nektek bemutatni legújabb segítőmet - Rozit - akit ma hozott nekem a postás. :O)
    A régi gépem lecserélésre került. Persze neki is lesz új gazdija, és jó kezekbe kerül, ahol tovább remekelhet!
    Na, de ez a Rozi, meseszép, és nagyon "ügyes kezű" :O)
    Még nem tudtam teljesen kitapasztalni, de igyekszem. Hamar összeszokunk, úgy érzem.
    Rendeltem még mellé pár melírozott cérnát... nagyon tetszenek!!!

    Íme a Rozikám:


    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    leda írta...

    Jé, Rozit nálam Berninek hívják! (Mert nem vagyok olyan kreatív :() Naggyon szuper kis gép! Nekem bejött, sőt azóta nézegettem más gépeket is, de még mindig őt választanám. Remélem, Neked sem okoz csalódást! Sok örömöt kívánok Nektek!

    Kalex © írta...

    Köszi Leda, már kezdjük szövögetni a hosszú időre szóló barátságunkat Rozival... :O))))

    KicsiKató írta...

    Kívánom, hogy gyümölcsző kapcsolat legyen a tétek:) Nagyon helyes gyerek ez a Rozi és azok a cérnák... Majd légyszi írj róla, róluk, szívesen olvasék a tapasztalataidról:)))

    Kalex © írta...

    Köszi KicsiKató!
    Már varrtam vele ma esküvőre hímzett szívpárnákat... Ma megmutatom. :O)

    Abile írta...

    Nálam is van egy ikertestvére, csak ő fiú, a neve Bendzsi! :o)) Sőt, ahogy a képeket nézem a varrósdobozod ikertestvére is nálunk lakik!

    Legyen benne sok-sok örömöd!!

    Kalex © írta...

    Köszi Abile!
    Ezek szerint tényleg egy az ízlésünk... az ikertesókat nézve! :O)

    Marika írta...

    Gratulálok a Rozikádhoz, nekem is ilyen Berninám van, ennek az elődje,6 éves, de nagyon bevált.Csak még nem kereszteltem el.Sok szép munkát kívánok!