• Stílus egyéniségeknek !

    Anyagfestés / Textilsfärbung


    Ismét éjszakai nem alvás, és sok textil festés. :o)
    Rá kell jönnöm, hogy én a legjobban éjjel tudok festeni! A múltkor nappal festettem vmit, és nem is tetszett a végeredmény. Úgy látszik, éjjel jön meg az ihlet... :o)

    Íme a legújabbak: rubin, bíbor, bordó, ciklámen, sötét zöld és tenger kék.


    8 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Cila Zzy írta...

    Hú, de jól néz ki! Hogy kell ezt csinálni? Milyen festékkel, milyen anyagra? Bevállalnál egy tutorial-t?

    Kalex © írta...

    Kedves D.D.! :o)
    TEXTILFESTÉS – TUTORIAL
    Avagy, ahogy én csinálom… :o)
    Én, a COLORin ruhafestékkel festek, magyar termék.
    Pamut fehér lepedővásznat szoktam festeni, általában 35 ×35 cm-es darabokat.
    Festési technika lényege: ezeket a darabokat, tekerem, csavarom, majd benedvesítem (Vízzel) az előkészített anyagokat. A fazékban rendeltetés szerűen felhasználva (lásd a zacskóján!) a már nedvesített anyagokat belerakom és hagyom, hogy a kívánt színt kapja. Minél tovább van a festékben, annál sötétebb lesz a textil színe. Ezután, kiveszem a fazékból a textilt, és hideg vízben jól átöblítem, addig, amíg nem engedi már a levét. Majd színrögzítő folyadékba teszem 20 percre. Kimosom (kézzel), megszárítom, és már fel is lehet használni az sk festett textilt!
    Remélem érthető, amit itt összeírtam :o)

    Bea írta...

    Szépek lettek, imádom a színeket. :)

    Cila Zzy írta...

    Kalex!
    Nagyon szépen köszönöm! Pontos és érthető volt! :-) Lehet, hogy még ma kipróbálom...

    KicsiKató írta...

    Miért szeretek én annyira aludni???!!! :))

    Kalex © írta...

    KicsiKató, nyilván másnál nappal is van ihlet... :o)

    Abile írta...

    Gyönyörűek ezek a színek! Köszi a részletes leírást, én még bátorságot merítek! :o)

    Amanda írta...

    Nagyon szépek lettek, köszönöm a leírást!