• Stílus egyéniségeknek !

    Újabb színvilág...


    Megint eljött az anyagfestés ideje... :o)
    Négy színre esett most a választásom:
    Orgonalila, Papagájsárga, Meggypiros és Türkízkék.
    Már meg is van, hogy mire lesznek elhasználva! :o) De engedjétek meg, hogy ez most meglepi maradjon, mik készülnek belőlük! Hamarosan megláthatjátok! :o)
    De hogy tudjatok kommentelni, kiváncsian várom, Ti mit varrnátok ezekből a színekből???
    :o)


    10 megjegyzés / KOMMENTARE :

    jutta írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    vadcic írta...

    Mindent.
    Eszméletlenül jók lettek a színek.
    És hogy direktbe ilyen jó színek jöttek ki!
    Milyen arányban keverted,ha nem titkos a recept?
    Szeretnék én is ilyen erős ,jó színeket festeni ,de nem jött össze eddig.

    jutta írta...

    wow,
    das sieht noch einer großen färbeaktion aus,
    hast genau meine farben getroffen
    klasse
    grüßle jutta

    KicsiKató írta...

    Nem is tudom, mit varrnék ilyen csodaszép textilekből... Csak nem táskát?:))

    Cila Zzy írta...

    Júúúj, de szép színek... Imádnivaló mind.

    Abile írta...

    Mivel az én agyam, most épp neszeszerre jár :o)) azt varrnék belőlük! Gyönyörű színeket készítettél!

    Kalex © írta...

    Köszi Lányok! :o)

    Vadcic! Be kell vallanom, nincs recept, sem keverési arány. Ami a zacsiján van, úgy csinálok mindent!

    gyöngyvirág írta...

    Nem tudom olvasod-e a régi bejegyzésekhez kapcsolódó megjegyzéseket, de hátha. Akkor megtudhatnánk milyen textilfestéket használsz és hol veszed? És szerintem többeket is érdekelne, ha a következő alkalommal fotóznál, és megismerhetnénk a Kalex-féle textilfestés menetét (hogyan csavarod, csomózod, tekered, stb. az anyagot).

    Kalex © írta...

    Kedves Gyöngyvér!

    köszönöm, hogy írtál! :o)
    Régebben leírtam a menetét is és azt is hogy milyen festékkel festek. De ha szeretnéd szívesen elküldöm mégegyszer.
    itt a link, amit akkor írtam:
    http://kissalexa.blogspot.com/2009/06/anyagfestes-textilsfarbung.html

    TEXTILFESTÉS – TUTORIAL
    Avagy, ahogy én csinálom… :o)
    Én, a COLORin ruhafestékkel festek, magyar termék.
    Pamut fehér lepedővásznat szoktam festeni, általában 35 ×35 cm-es darabokat.
    Festési technika lényege: ezeket a darabokat, tekerem, csavarom, majd benedvesítem (Vízzel) az előkészített anyagokat. A fazékban rendeltetés szerűen felhasználva (lásd a zacskóján!) a már nedvesített anyagokat belerakom és hagyom, hogy a kívánt színt kapja. Minél tovább van a festékben, annál sötétebb lesz a textil színe. Ezután, kiveszem a fazékból a textilt, és hideg vízben jól átöblítem, addig, amíg nem engedi már a levét. Majd színrögzítő folyadékba teszem 20 percre. Kimosom (kézzel), megszárítom, és már fel is lehet használni az sk festett textilt!
    Remélem érthető, amit itt összeírtam :o)

    Üdv., Kalex
    Ha szükséges, szívesen mellékelek képeket is. :O)

    Kalex © írta...

    Ja és hogy hol veszem???
    Itt a helyi tapéta és festékboltban. Hogy máshol lehet -e kapni, azt sajnos nem tudom.