• Stílus egyéniségeknek !

    Csomagocskám...


    Drága Nővérkémnek a napokban volt a születésnapja, és mindenképpen saját készítésű dolgokkal szerettem volna meglepni! Így ezt a kis csomagocskát állítottam össze Neki:A kedvence a rózsás anyagok, így ezekből válogattam! :o)
    Kapott egy házi áldás textil képet, textil tányéralátéteket, egy neszesszert, egy fekete táskát, és egy marcipán csokit!
    Használd egészséggel őket Tesókám! :o)

    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Monika írta...

    Hú,dejó a nővérkédnek!!!Én is odavagyoka rózsás anyagokért!Nagyon szépeket varrtál!

    KicsiKató írta...

    Hű, mekkora ajándékkupac, nagyon jók! A házi áldás fototranszferes?

    Kalex © írta...

    Köszi Csajok! :o)
    Igen, fototranszferes technikát alkalmaztam!

    Unknown írta...

    Nagyon szépek azok a rózsaszín rózsás anyagok!!!
    Gondolom neki is tetszett. :)