• Stílus egyéniségeknek !

    Heti termések... / wöchentliche Ernte


    Mutatnám is Nektek a múlt heti aktív tevékenységeim eredményét... mert hogy igen aktív voltam, és sokat varrogattam ám... :o)

    Ezeket a zsákokat láthattátok a nyereményeknél. Nagyon praktikusak, én már el is terveztem, hogy karácsonykor ilyenben fogok ajándékozni! :o) Itt van ez a farmertáska, ami elsőre fura lehet, mert szakadtass (ami direkt!) és olyan fiatalos. A belsejébe saját festésű anyagot tettem, kanári sárgát, ettől olyan nyárias hangulatú lett. :o)
    Ma vitte el a tulajdonosa ezt a két szépséges adventi koszorút, mely 24 kis zsákocskát tartalmaz a két indán. Az egyik egy kislánynak, a másik egy kisfiúnak készült. Különbözik, de mégis hasonlóak, nehogy a testvérek összevesszenek rajta... :o)

    Ezt a neszesszert ajándékba varrtam, nemsokára átadásra kerül.
    És a neszesszerhez készült egy kulcsőr is, amik hasonló stílusúak. Nekem ez a kulcsőr a régi reneszánsz romantikáját tükrözi, akár hányszor ránézek :o)
    ________________________

    És-és, játszatok Ti is Belindánál, megéri!!!


    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Cic írta...

    Nem semmi termés, gratulálok! :-)

    Azt megkérdezhetem, hogy a "pecsétet" hogyan varázsolod a képeidre?

    t®eb♥®etta írta...

    Micsoda szépséges dolgokat termeltél ,ez hihetetlen.:D
    Nagyon jóóóók!!!!:D

    Silerika írta...

    Hú, de ügyes vagy, ennyi mindent varrtál!? Lehet egy kérdéssel több?? Mivel tömöd ki a koszorúkat, hogy ilyen szép hurkás??

    Unknown írta...

    Az a kis lila szalagos nesszeszer nagyon el lett találva. Tökéletes az összhang! :)

    katha írta...

    Szervusz!
    Megérkezett a neszeszer és a kulcstartó! Nagyon eltaláltad az izlésem! Hálásan köszönöm! Nagy örömet okoztál ezzel nekem!
    Szép napot és kellemes karácsonyi készülődést!!
    Puszillak
    Kata