• Stílus egyéniségeknek !

    Ceruzatartó / Buntstiffthalter


    Elnézést, hogy mostanában nem jelentkeztem, de tudjátok a mi Mimink ovis lett, vagyis most szokja az új légkört, és hát ez engem is leterhel... lelkileg is meg agyilag is :o)))) Varrni így nem sok energiám maradt.
    Entschuldigung, aber ich hatte keine Zeit nähen und melden. Unser Mimi besucht Kindergarten, und gerade deshalb war ich müde.

    No de! Azért elkészült ez a saját tervezésű ceruzatartó, aminek már biztos láttátok több féle verzióját keringeni a blogokon. Nekem olyan kellett, amibe tényleg nagyon sok ceruza fér. Mert hogy sokat utazunk, és a ceruzáknak is mindig ott a helyük velünk :o)))) szóval 50 darabos tárolóig meg sem álltam! De gondolom, akik közületek is anyukák, tudják, hogy is mennek ezek a dolgok... :o)
    Na, aber! Ich habe einen Federkasten für die Reise konzipiert und genäht. :o)
    Auf dem Bild befindet sich ein Emblem (Schnitte-Emblem), es zeigt Euch die Näharbeitsforgang. Wenn du es sehen möchtest, schreib mir bitte ein Komment!

    LG. Kalex
    A másik, hogy elláttam a képet ezzek a "Szabásminta" logómmal, ami azt jelzi, hogy ha szeretnétek - képekkel illusztrált - elkészítési folyamatot is közzé tudok tenni róla, persze ha van rá igény, és szeretnétek tudni, hogyan is készült el ez a darab. :o)
    Ha szeretnétek, írjatok, és közzé teszem szívesen!

    :o)
    Szép és kellemes napot Nektek!!!


    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Unknown írta...

    Szia Kalex!

    Szerintem fantasztikus lett, úgyhogy én már nagyon várom a leírást! :-)

    Melusee írta...

    Szia Kalex!

    Boldog, békés új évet Neked, Nektek!
    Nagyon tetszik a ceruzatartó, izgatottan várnám a szabásmintát és nagyon meg is köszönném. Kiegészítésként: 3 srácom van.... :)