• Stílus egyéniségeknek !

    Ceruzatartó leírás / Buntstiffthalter TUTORIAL


    Köszönöm mindenkinek, aki írtak, hogy szeretnétek, ha feltenném ezt a leírást!
    Használjátok egészséggel! :o)
    Képes útmutató: (klikk a képre)
    Még annyit változtatnék (így utólag) a varráskor a 8-as képnél, hogy közelebb tenném az akasztót egymáshoz, hogy ne roggyon be a tartó, ha felakasztod! :o)
    Így utólag látni, amikor már használatban van... :O))))
    Majd írjatok légyszi, hogy bevált e a szabásminta és a leírás, hogy legközelebb tudjam hogy csináljam máshogy. Köszi!

    11 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Melusee írta...

    Jujj, de gyors vagy! :) Köszönjük szépen, hogy megosztod velünk! Hétvégén megpróbálom megcsinálni, majd jelzem, hogy hogyan sikerült. Igyekszem képet küldeni.
    Üdv :)

    Bea írta...

    Nagyon jó ötlet!

    Kalex © írta...

    Köszi Lányok! :o)
    Várom a visszajelzéseiteket!
    Üdv., Kalex

    Cila Zzy írta...

    Szia!
    Nagyon tutti. Varrókuckós Bea egyszer meglepett egy ehhez hasonló, csak az egyik oldalán bedugós tartóval, amit a kisfiam naponta használ azóta és büszkén hordja. Abba a ceruzák fértek, de most így egy filctartót is varrok. Köszönöm! A blogomban mutatom majd:-)

    Kalex © írta...

    Lányok! Még annyit változtatnék a varráskor a 8-as képnél, hogy közelebb tenném az akasztót egymáshoz, hogy ne roggyon be a tartó, ha felakasztod! :o)
    Így utólag látni, amikor már használatban van... :O))))

    Abile írta...

    Ez de szupi! Köszi a leírást!

    Aranka írta...

    Nagyon jó lett a ceruzatartó, hogy ilyen sok színes fér bele és az elején a minta ötletes.

    Melusee írta...

    Szia!
    Megvarrtam a tartót a leírásod alapján, nagyon szépen köszönöm! Kicsit kitoltam magammal, mert alapként egy három rétegű steppelt anyagot válaszottam az itthoni készletből, ami a végére már nagyon vastag lett a sok réteg miatt (egyenlőre alap varrógépem van, így a szegés elég nyögvenyelős).
    Azért remélem, tetszik a végeredmény, ha van időd, kukkantsd meg (visszalinkeltem Rád :)) http://melusee.blogspot.com/2010/01/ceruzakucko.html

    Miboly írta...

    Szia.
    Bár már többször jártam nálad, csak most használtam fel az útmutatódat.Köszönöm szépen. Csak mostanában kezdtem el a varrással foglalkozni és általában elajándékozom ami elkészült.
    Ha van kedved, nézd meg mire jutottam. http://miboly76.blogspot.com/2011/01/blog-post.html
    Ibolya

    Kalex © írta...

    Kedves Ibolya,
    örülök, hogy tudtam Neked segíteni! Hamarosan megint teszek fel szabásmintákat és leírásokat! :o)
    Kalex

    Hencsilli írta...

    Szia Kalex! Én is elkészítettem a ceruzatartót! Ha van kedved, nézd meg nálam!