• Stílus egyéniségeknek !

    Új és régi / Neu und Alt


    Ajándékba készült a következő két darab.
    Ez egy új tervezés... Nehéz dolom volt, mert egy kedves 3 éves kislánynak készítettem, aki valami oknál fogva imádja a címkéket,... és persze a babákat! :o) Ennek a babának csak a feje 3D-s, ez lett a különlegessége! :o)
    Diese Puppe wird für einem netten Mädchen geschenkt. Die Kleine 3 Jahre Alt, sie liebt die Etikette! Ich musste darauf viele Etikette nähen! :O)

    Így született meg címke lady:Ez pedig egy "szokásos módon" elkészített neszesszerem, egy magyar védett virágunkat próbáltam ábrázolni lila virágként. Felismeritek, hogy melyik virágra gondoltam???

    Und hier ist ein Necessaire mit Iris! :o)

    Íme a neszesszer:
    Legközelebb szabásmintákkal jövök! :O)

    11 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Timi írta...

    Hűűű, nagyon szép baba! Hogyan készítetted el a haját? Vettem én is babahajat kreatív shopba, de fogalmam sincs, mi a helyes módja a felvarrásnak. Áthúztad a textilen, vagy kívülről öltögetted fel?
    Nagyon tetszik, igazán ügyes vagy! :D

    KicsiKató írta...

    Nagyon ötletes lett ez a Babó! Én talán kitömtem volna egy kicsit, hogy jól meg lehessen fogni. Vagy ki van, csak én nem látom?:)

    Virágokhoz sajna abszolúte nem értek:)

    Timi írta...

    Nincs kitömve, mert ez "rongyi" baba :) A kicsik nagyon szeretik gyürkészni. A kislányom egy szép cetlivel alszik, aminek a végén van egy dínó, de az mellékes :)

    Aranka írta...

    Szerintem a hóvirágra vagy a havasi gyopárra gondolhattál. nagyon cuki lett a címés baba.

    Monika írta...

    Krókusz,vagy kökörcsin inkább?????Minden csuda szép!

    2i írta...

    Írisz, vagy nőszirom?

    Nagyon szép lett:)

    Kalex © írta...

    Nahát! Nem is gondoltam hogy ilyen hamar kitaláljátok!!! :o)
    Ez egy nőszirom akart lenni... bár bevallom emlékezetből szabtam ki és varrtam meg! Lehet csak kicsit hasonlít rá??? :O)

    Köszönöm mindenkinek a jó kis tippeket, és a szépséges kommenteket! :O)

    Virág írta...

    Nagyon szép, és ötletes lett a babád!
    Azt hiszem követni fogom a példát, mert az unokaöcsém is címkével szeret aludni. Ő mutyinak hívja. És mindegy, mi van a mutyi másik végén...

    Bernadette írta...

    Ha a németben leírod, hogy írisz, annyira nem nehéz :-). Egyébként szép lett.

    Kalex © írta...

    Kedves Bernadette! Köszi az észrevételt, bár magyarul a nősziromra voltam kíváncsi, nem az írisz szóra! Ennyi nehézség azért volt benne... :o))))

    Abile írta...

    Nagyon szép lett a neszeszer... már előttem többen is kitalálták a virág nevét! :o)