• Stílus egyéniségeknek !

    Valentin napi játék / Valentinstag / Valentine's day




    A Valentin nap igaz, a szerelmesek ünnepe, de most játszunk ennek örömére! Szeretném meglepni egy szerencsés olvasómat egy igazi Kalexos valentin napi ajándékcsomaggal.


    Aki szeretne játszani Velem / Nálam, annak a következőket kell tennie:
    Hagyj itt egy megjegyzést ennél a bejegyzésnél. Ha van blogod, meghirdetheted a játékot, persze ha van kedved. (Ha hirdetsz, azt előre is köszönöm!) :o)

    Sorsolás után az ajándékot postázom, hogy az FEBRUÁR 14.-ig megérkezzen a szerencséshez!


    Jelentkezési határidő: Február 4. éjfél
    Sorsolás: Február 5.-én délelött.



    A nyeremény egy VALENTIN NAPI meglepetés csomag! :o)


    Jó játékot mindenkinek!

    * * *

    Der Valentinstag (am 14. Februar des Jahres) gilt in einigen Ländern als Tag der Liebenden, dennoch möchte ich eine meine Leserin mit einem Geschenkpacket überraschen.

    Wer in einem Spiel teilnehmen möchte, muss nur ein komment nachlassen, und nichts weiteres.
    Nach dem Verlosung des Geschenkpackets werde ich es bis 14. Februar schicken.

    Meldeschluss: 4. Februar 2012 (24.00)
    Ziehung: 5. Februar, Vormittag.

    Gewinn: Überraschungs Packet

    Spiel mit!


    * * *

    Valentine's Day or Saint Valentine's Day is a holiday celebrated on February 14 by many people throughout the world, by this occasion I'm starting a game.

    Who wants to play a game, just let a comment on my blog, and that’s all.

    Check-in-time: 4. February 2012 (24.00)
    Draw: 5. February, a.m.



    Win: Valentine's day surprise packet.
    Have fun!


    53 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Zs Veronika írta...

    Szeretnék játszani! Hirdetem a blogom oldalsávjában. :-)

    Ili írta...

    Én is meg szeretném próbálni!

    Alfoldi Noemi írta...

    En is szeretnek jelentkezni :-)

    BMonica23, Mónika írta...

    Szeretnék jelentkezni a játékra! Köszönöm a lehetőséget!

    kirszti írta...

    Én is beállok a jelentkezők közé! :) A Valentin-napban egy jó dolgot látok: a sok piros szívet! Egyébként meg ez is csak egy a sok olyan ünnep közül, ami arra megy ki, hogy még többet fogyasszunk és költsünk. Ha az ember szerelmes és fontos neki a párja, akkor minden napot Valentin-nappá tud tenni :)) És az év minden szakában szükség van sok sok piros szívre!! :)

    Napsugárkisasszony írta...

    Én is beszállok a játékba!:)

    Tiamat89 írta...

    Vajon mi lehet benne?

    ManóMérce írta...

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra, kiraktam a játékot az oldalamra:)

    Ari írta...

    Szeretnék én is jelentkezni!

    (Találsz nálam is egy játékot:
    http://gombvilag.blogspot.com/2012/01/nyeremenyjatek-az-intergomb-kft.html)

    Gerti írta...

    Szeretnék én is játszani,és kíváncsian várom, hogy mi lesz a meglepetés!

    Erzsébet írta...

    Kalexos meglepetésért bármikor szívesen játszom! Köszi a lehetőséget!

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Győrfi Ágnes írta...

    Szívesen veszek részt a játékban én is, és a blogomban is hírdetem! :)

    daniela von händmäd.de írta...

    super idee, da bin ich dabei ;-)
    LG, daniela

    Lencsilány írta...

    Szia!
    Jövök én is:)

    Moni írta...

    Na da versuche ich doch gerne mein Glück.Ich würde mich riesig über eine Überraschung von dir freuen.
    Liebe Grüße Moni

    dszabi98 írta...

    Én is szeretnék játszani. Szép napot!

    Monica írta...

    Én is jöttem, kitettelek a blogomba.
    Nálam is van játék, kettő is! Szeretettel várlak!

    Unknown írta...

    Én is szeretnék Játszani!
    Ki teszlek a blogomba:http://www.rozsamuhelye-2010.blogspot.com/
    Rózsa

    Amy-kreatív írta...

    Szia!
    Szeretnék veled játszani.
    Kitettelek a blogom oldalsávjába is.
    Amy
    http://amy-kreativ.blogspot.com/

    Névtelen írta...

    Szeretnék jelentkezni!
    Hirdetem!

    lapappilon írta...

    szia
    jövök játszani!
    hirdetem játékodat
    minden jót
    Éva

    Névtelen írta...

    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Kővári Lilla

    Kántorné Szilvi írta...

    Hú, ki nem hagynám ezt a lehetőséget!
    Gyönyörű minden alkotásod!
    Bármelyiket elfogadnám!
    Kaszilva

    Bernadett írta...

    Jottem jatszani szepsegeidert es dicserni a blogodat.:)
    Jatekodat hirdetem.:)
    Bernadett

    latinka írta...

    Én is szeretnék játszani! Hirdetem a blogomon:)

    Halász Csilla írta...

    hát ebből én sem maradhatok ki:))
    kiteszem a blogban....

    karolka írta...

    Osztottalak egy bejegyzésben nálam.

    Akinek van kedve nézze meg a blogomat. Új vagyok még. 2 aprócska szavazást indítottam a játékokról. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre.

    http://karolkaoldala.blogspot.com/2012/01/megint-kep-nelkuli-bejegyzes.html

    Krisza írta...

    Szia!Játszanék én is(:

    Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

    Szia, örömmel jelentkezem a játékodra! Nálunk a fürdőszobába egy csomó kis piros hímzett filcszívecske került, még karácsony előtt és azóta is ott díszeleg. A Bálint napból csak a szívecskéket szeretem, meg a finom kis kedvességeket, meglepetéseket, apró figyelmességeket...
    Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    Regina írta...

    Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra :) Köszönöm a lehetőséget!

    tipikos írta...

    Örömmel játszanék veled! :DD

    Névtelen írta...

    Szia Alex!
    Én is beszállnék a játékba!
    Köszi
    PÁgi

    Bebi írta...

    Hajrá! Hirdetlek!

    Évi írta...

    Szeretnék játszani :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Minden jót! :)

    Ágnes írta...

    Szia!
    Én is szeretnék részt venni a játékodban)
    Üdv:)))

    Lunar írta...

    Szia! Én is szeretnék játszani! :)

    norono írta...

    Kedves Kalex! Én a játékod kapcsán találtam a blogodra és ennek nagyon örülök (nem csak a játékban való részt vétel miatt:-)))!Irtó szép és ötletes dolgokat csinálsz! Élvezettel "lapozgattam" nálad! Köszönöm!

    Vámossy Brigitta írta...

    Szia!

    Én is szeretnék játszani.:)
    Üdv:
    Brigitta

    bogyóka írta...

    szeretnék jelentkezni :)

    Estrella írta...

    követlek és szeretnék nyerni :)

    Gabessz írta...

    Jövök én is szerencsét próbálni!

    ♥ DynaChii írta...

    Én is jelentkezem és kitettem a játékot a blogom oldalsávjába. :)

    Zsófy írta...

    Izgalmas játék,én is szeretnék jelentkezni!:)

    Anita írta...

    Szeretnék én is feliratkozni a listára, amelyen az értékes valentin napi Kalexes ajándékot lehet megnyerni.

    Betti írta...

    Meghirdettem a játékodat a blogom oldalsávjában és szeretnék jelentkezni rá :)

    Kismaccs írta...

    Én is szeretnék sorba állni a meglepetésért! :))
    Játékodat hirdetem.

    inga írta...

    szuper ajándék, itt a helyem :)

    Oláh Gabriella írta...

    Én is szeretnék játszani!

    AnnieM írta...

    Most keveredtem Feléd először,és máris esélyt kaptam egy kis meglepetésre. :)
    Nagyon köszönöm!
    (Amúgy megnéztem a macsekos szabásmintád, és azt hiszem amint lesz egy kis szabadidőm, és a varrógépem közelébe jutok meg is varrom.(: )
    A játékod pedig persze,hogy meghirdetem! :)
    http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/

    Péter írta...

    Szia! Jövök én is játszani:) Köszönöm!

    Horváth Emerencia írta...

    Örvendek,hogy ide találtam én is, nagyon szuper itt nálad, gratulálok!Imádom a szerelmesek napját!Emerencia.

    János írta...

    Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra :) Köszönöm a lehetőséget!