• Stílus egyéniségeknek !

    Sapka / Mütze


    Elkészültem az utolsó horgolt darabbal is... :o) Ezzel a horgolt svájci sapkával.
    Ezt is minta nélkül sikerült meghorgolnom úgy, hogy még bontanom sem kellett! :o)
    Láthatjátok a kis képen, hogy áll rajtam! (?) :o) Sztem nagyon csajos lett!!!
    Szeretem ezt a lila szettet. A következő télen jobban ki fogom tudni használni, remélem most már jön a tavasz!?

    A horgolást most pihentetem kicsit, vissza térek a varrógépem mellé, és újra megbarátkozunk.... :o)


    8 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Aranka írta...

    Nagyon ügyes vagy, és milyen jól áll a kék szemedhez a lila!

    Kalex © írta...

    Köszönöm! :o)

    Edige írta...

    Nagyon elegáns vagy benne!

    Cila Zzy írta...

    Nagyon csinos a sapi szett is és te is benne:-)

    Carrie írta...

    Nagyon jó lett a szett, én is lila korszakomat élem épp. :-D

    Kalex © írta...

    Köszönöm Lányok!!! Ez a lila szett minden alkalommal engem is elbűvöl... :o)

    t®eb♥®etta írta...

    Hát le a kalappal....jó gyorsan megtanultál horgolni,és nem is akárhogyan:))))) Gratulálok :)

    Éva blogja :) írta...

    Tényleg csajos lett!!! :)