• Stílus egyéniségeknek !

    Eredményhírdetés / Bekanntmachung! / Ceremony! / Церемония!


    Köszönöm Mindenkinek, akik részt vettek a játékomban! Nagy öröm volt Veletek játszani, és remélem máskor is jöttök!?
    Résztvevők:


    No de nem is húzom tovább az időt, jöjjön a nyertes:

    Vielen Dank an alle, die ein deinem Spiel teilgenommen haben! Ich freue mich, dass so viele Leute gekommen sind. Ich hoffe, dass Ihr wieder ein anderes Malkommt !?

    Ich habe wieder RANDOM.ORG benutzt!

    Und kommt jetzt die glückliche Gewinnerin:

    Thanks to everyone who took part in the game! It was a great pleasure to play with you and hope you come again another time? "

    I do not pull more time, let the winners:

    Спасибо всем, кто принял участие в игре! Было очень приятно играть с вами и надеемся увидеть Вас в следующий раз? "

    Я не тянуть больше времени, приходите к победителей:


    A nyertes / Gewinnerin / Winner / победитель:

    Vica


    Gratulálok! :o)   /   Ich gratuliere Dir! :o)   /   Congratulations! :o)   /     Поздравляем! :o)

    Vica! Megkérlek privátba küld el nekem a postázási adataidat! Köszönöm!

    21 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Aranka írta...

    Gratulálok a nyertesnek, és titokban jóindulatúan irigykedem hogy de jó neki!

    latinka írta...

    Gratulálok a nyertesnek,és bocs,de nagyon irigylem...
    Köszi a játéklehetőséget!

    Kalex © írta...

    Lányok! Ha ilyen nagy sikere volt a táskának, akkor lesz majd még hasonló játék! Ok? Hátha Ti is nyertek... :o)

    Naomi írta...

    Gratulálok Vicának! :o)

    A táska pedig meseszép! Gyönyörű lett, kedves Kalex!

    Hencsilli írta...

    Gratulálok Vicának! Kicsit sárga vagyok, irigykedek :) Majd legközelebb! Na, meg nem nyerhetek mindenhol :D

    egycsipet írta...

    Gratulálok Vicának és köszönöm a lehetőséget! :)))

    Abile írta...

    Gratulálok a szerencsés nyertesnek! Köszönjük a játékot! :o)

    Csilla írta...

    Szívből gratulálok a nyertesnek!
    Titokban egy kicsit reménykedtem hátha megnyerjük ezt a csodás szettet,mert akkor kislányom is részesült volna a nyereményből,de majd máskor...
    Köszönöm,hogy játszhattam.
    További szép napot!
    Üdv:Csilla

    Timici írta...

    gratulálok Vicának!
    sajnos erről most lemaradtam:(

    Monika írta...

    Gratulálok Vicának!!!!:)

    Bernadett írta...

    Gratulalok a nyertesnek.:)

    Kaccat írta...

    Én is gratulálok a nyertesnek, és bizony kicsit én is irigykedem a szép szettre :-) (persze azért nem sárgán)

    Marcsi írta...

    Gratulálok a szerencsésnek!
    Azért nem adom fel, legközelebb is próbálkozom!

    Vica írta...

    Szia Kalex!

    Nagyon-nagyon szépen köszönöm, még most se hiszem, hogy ilyen szerencsés vagyok. :-))))
    Soha nem nyertem még semmit sem. :-))
    És most ezzel a csodaszép szettel sikerült megtörni ezt a szériát. :-)))
    Köszönöm-köszönöm.

    :-)))
    Vica

    Gabika írta...

    Szívből gratulálok Vicának! Biztosan nagyon boldog. De azért kár, hogy nem én nyertem meg ezt a gyönyörűséget!

    Unknown írta...

    Gratula!! És persze hogy egy picit mindenki irigykedik:)

    Kalex © írta...

    KÖSZÖNÖM lányok!
    No de ne bánkódjatok! Ha lehetne én mindenkinek adnák vmi apróságot! Nagy a szívem! :o)
    Szép napot mindenkinek!

    Görgei-Reiner Rita írta...

    Sajnos nem én nyertem, de Te nálam igen! Szeretnék továbbítani egy díjat, fogadd szeretettel!
    Nézz be hozzám!

    Andici írta...

    én is csatlakozok a gratulálók és irigykedők táborához :)talán majd legközelebb szerencsés leszek!
    szép napot mindenkinek!

    Jucus írta...

    Nagy-nagy gratula Vicának!:o)

    Mák írta...

    Nagy nagy gratula! (((Azért ugye egy picit szabad irigykedni???)))