• Stílus egyéniségeknek !

    200. bejegyzés = JÁTÉK! :o)


    Egy kis pihenő után ismét itt vagyok, remélem azért még maradt vki, aki olvassa soraimat! :o)

    Játszunk ismét, ha nem bánjátok! :o)
    Aki megjegyzést hagy ennél a bejegyzésnél, és tovább hírdeti a játékot, annak neve bekerül a kalapomba ;o)

    A nyeremény egy Kalex-os táska lesz, olyan nőies, fiatalos, minden napos! :o)
    _________________________________________________________
    Ösztönzésképp mutatnám Nektek a Kalex-os nyereménytáskát! :o)
    Tádááám:
    _________________________________________________________

    A határidő: 2010. július 4.-e éjfél.
    Sorsolás: július 5.-én délután! :o)

    Sok szerencsét mindenkinek!!! :o)

    103 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Gabika írta...

    Már nagyon vártalak! :)) Nem csak a játék miatt, de azért szeretnék részt venni (meg jó lenne nyerni is) :)) A többi játékos kedvű olvasótársnak is sok szerencsét kívánok!

    medolin írta...

    Én már nagyon vágyom egy új táskára, hátha egyszer nekem kedvez a szerencse!

    Zilla írta...

    Gratulálok, és én is szeretnék játszani! Köszönöm a lehetőséget!

    Timi írta...

    Én is indulnék a táskáért, és gratulálok a szép kerek számhoz :)

    kirszti írta...

    Jelentkezek most is, hátha most szerencsém is lesz :) szeretem a táskáid (sajna eddig csak képen nézegettem)

    Mák írta...

    Jaj de jóóó!Én is szeretnék játszani:D:D:D!

    Tímel írta...

    Nőies fiatalos táskával ünnepelni a 200-at, a lehető legszebb !!
    Gratulálok!!!

    Jövök a kalapodba :)

    Kata írta...

    Először is szívből gratulálok a 200 bejegyzéshez, és még nagyon sok 200 bejegyzést kívánok!!!!
    Másodsorban köszönöm a lehetőséget, jelentkeznék én is a játékra :)

    Edige írta...

    Szuper! Kíváncsi vagyok én is arra a táskára...
    Gratulálok a 200. bejegyzéshez!

    Lara írta...

    En is szeretnem azt a taskat :)

    Gabriella írta...

    Én szeretnék lenni a szerencsés! Ráadásul szülinapi (július 4) ajándék lenne! :)És gratulálok a 200-adik bejegyzésedhez!

    Unknown írta...

    Hali!
    Kitettem a felhívást, és játszanék is.
    200!!!
    Köszi a lehetőséget! :)

    Judit írta...

    Szia!
    Jöttem nyerni:)

    baroness írta...

    Gratulálok a 200. bejegyzéshez, nagyon tetszenek a műveid. Szeretnék én is részt venni a játékban.

    Noyka írta...

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra, és még soksoksok bejegyzést kívánok Neked!

    Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

    Benevezek erre a játékra!

    Delfike írta...

    Jövök én is játszani a nem nyerők nyugalmával :)

    Gvendolin írta...

    Gratulálok, és én is szeretnék játszani! Köszönöm a lehetőséget!

    F.Gina írta...

    Nagyon szeretnék tőled nyerni valami szépet !
    Már meg is hirdettem :))

    Cseresznyevirág írta...

    Nagyon tetszenek az alkotásaid! Szívesen benevezek a játékodra :-)

    sesame írta...

    Szia!
    Még csak most találtam meg a blogodat, de nagyon tetszenek az alkotásaid,csodaszépek! Úgyhogy én is jelentkezem a játékodra, hátha szerencsém lesz :)Ki is raklak a saját blogomra :)

    Christina írta...

    szia
    gratulálok neked
    szeretnék én is játszani...

    Leki-Rita írta...

    Gratulálok a 200. bejegyzéshez és jönnék játszani :)
    Szép mosolygós napokat!

    Teca írta...

    Gratulálok, és én is szeretnék játszani! :)

    Hermike írta...

    Szia, gratulálok, megérdemelted:-)
    én pont ilyen táskára vágyom mostanság!!!:-))))
    Szeretnék játszani! És persze, nyerni is:-))))

    Ildina írta...

    Szeretnék én is játszani.

    napcsi írta...

    Valami csoda folytán egyre többször játékokat hoz felém a sors, úgy gondolom, hogy nem véletlenül:-)
    Szeretnék játszani veled, és bekerülni a többiek közé abba a bizonyos kalapba.
    Megyek és már teszem is ki a blogomba a játékot.
    És így ismeretlenül, első látogatóként is gratulálok a 200.-hoz, és köszönöm a lehetőséget!

    Csilla írta...

    Szia Kalex!
    Szeretnék én is játszani,hátha talán majd most rám mosolyog a szerencse...
    További sok-sok látogatást kívánok neked!
    Kitettelek a blogomra,köszi,hogy itt lehetek!

    Klára írta...

    Kedves Kalex!

    Én is be szeretnék nevezni a játékba. Köszi!!
    Klára

    Monyoka írta...

    Én is szeretnék jelenkezni:)

    Csapó Krisztina írta...

    Én is jelentkeznék. Köszönöm a lehetőséget! :-)

    töpszlívi írta...

    Gratulálok a 200-hoz, még ugyanennyit, vagy többet! :)))
    Én is versenybe szállok a táskáért, talán egyszer nekem kedvez a szerencse. :)))

    agika írta...

    Szia!

    Szeretnék én is jelentkezni a játékra!:)

    Gabessz írta...

    Gratulálok a sok szép alkotáshoz! Jövök én is szerencsét próbálni, nagyon szeretnék egy egyedi táskát!

    Gabi írta...

    Szió Kalex!
    Imádom a munkáidat, és igazán jól jönne egy Kalex-os tünci táska! pussz

    Ládikó írta...

    Szia! Most találtam rá a blogodra, fantasztikusak a munkáid. :-)
    Imádom a táskákat, szívesen jövök játszani, hátha szerencsém lesz. :-)

    Barbara írta...

    Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! Szép hétvégét!

    Kőrösi Mercédesz írta...

    Szívesen játszanék én is egy nőies, fiatalos, mindennaposért:)
    Merci

    Kozi írta...

    Szia Kalex!
    Nagyon szeretnék nyerni!!! :)
    Gratulálok a 200. bejegyzésedhez!
    Kozi

    zsebi írta...

    Szia!
    szeretnék én is jelentkezni a játékra!a te táskádat szívesebben mutogatnám magamon, mint egy Prada-t vagy Gucci-t.....
    köszönöm a lehetőséget!

    Csirli írta...

    Szeretnek en is jelentkezni! :)

    emikke írta...

    Imádom a táskákat!:-))A tieid elbűvölőek! Örülök a lehetőségnek:-))Legyen szerencsém:-))

    xJuDesign írta...

    Nagyon örülök, hogy Veled játszhatok!
    Szeretném azt a fiatalos, csajos táskát:-)))
    Már kinn is vagy a blogomon!

    Zöldgyöngy írta...

    Kíváncsi vagyok a nyereményre... :) További jó blogolást!

    Ency írta...

    Gratrulálok a 200. blogbejegyzésedhez :) és ha már itt vagyok akkor jelentkezem is a játékra :)

    Unknown írta...

    Énisénis! Facebookon hirdetem! :)

    Veronika írta...

    SZia!

    Nemrég leltem a blogodra és rögtön el is mentettem, imádom!!!!
    Szeretnék játszani veled!!!!

    Névtelen írta...

    Gratulálok, és jelentkezem a játékra!

    vivien-zsofia írta...

    szeretnék jelentkezni:)

    Monika írta...

    Hoppá! Vagyunk egy jópáran!:))))
    Gratulálok a blogodhoz és a tettrekészségedhez!Köszönöm a lehetőséget,bár kizárt...:)

    Cinella írta...

    Szia! Szeretnék jelentkezni én is a játékodra!
    http://cinella-sylvia.blogspot.com/

    Köszönöm.
    Cinella

    Jutus írta...

    Húúú milyen sok jelentkező van már,hát én is beállok a sorba,talán rám mosolyog a szerencse!!!!:))

    SDAnita írta...

    Jó nagy kalapod van :-)))) Én is játszanék ! Gratulálok !

    Márti írta...

    Először járok nálad,gratulálok a blogodhoz. Gyönyörű dolgokat készítesz. Nekem legjobban az ovis ajándékaid tetszenek, persze még nem tudtam mindent megnézni.
    Jelentkezem a játékra, hátha szerencsém lesz.

    Hencsilli írta...

    Szeretnék jelentkezni és nyerni is !:)

    Böbilla írta...

    Gratulálok a 200. bejegyzéshez.Nagyon szépek a munkáid.Szeretnék én is jelentkezni a jétékra.

    Gabriella írta...

    Szia!

    Nagyon szépek a műveid, gratulálok! Évek óta vágyom egy teáscsésze alakú pénztárcára. Tudnál ilyet varrni?
    (Vagy nyerhetnék is ilyet! ;-) )

    Kalex © írta...

    Mindenkinek nagyon köszönöm a kedves - jóleső - szavakat! Sok szerencsét kívánok Mindegyikőtöknek!!! :o)

    ________________________________

    Kedves Gabriella,
    köszönöm a kedves szavakat! :o)
    Ígérem, ha Te leszel a szerencsés nyertes, akkor kapsz a táska mellé egy teáscsésze alakú pénztárcát is!


    Szép estét!
    Üdvözlettel; Kalex

    Gabriella írta...

    Köszönöm! :-)

    batorba írta...

    Gratulálok a kerek számhoz, a munkáidhoz...mert bár nem hagyok kommentet...megszoktam nézni a munkáidat!:-))) És szeretnék játszani is..:-)))

    Cirelin írta...

    Sok-sok gratuláció! :) Én is nézegetem a blogodat, de csak ritkábban jutok oda, hogy írjak is, szuperek amiket alkotsz! És a táska is biztos szuper lesz. :)

    estibogar írta...

    Gratulálok a kerek számhoz...`n is szeretnék játszani is..:)

    Unknown írta...

    Gratula jár érte! Én is jelentkeznék a játékra!

    Erzsébet írta...

    Szia! Játszhatok úgy is, hogy ha nincs blogom? Latinka ajándékláncában már kaptam tőled (többek között) egy gyönyörű neszit -szívesen kiegészíteném egy táskával is :-)

    Berni :) írta...

    Szia Kalex! Jelentkezem én is!!! :) és a blogomra is feltettem! :)

    pgerika írta...

    Gratulálok! Én is szeretnék játszani Veled!

    Dia írta...

    én is, én is, én is!!! :-)
    és még 1200 ilyen gyönyörű bejegyzést szeretnénk!

    latinka írta...

    Gratulálok a kerek számhoz,de elsősorban a szép munkáidhoz!
    Én is jelentkezem a játékra,hátha...

    Szegusz írta...

    Én is, én is!! Bárcsak..... :))

    Unknown írta...

    pont 5-én lesz a szülinapom, és épp egy táskát akartam magamnak venni:) de jó lenne:)
    gratulálok az alkotásaidhoz!

    Hamzai Gabi írta...

    Sziasztok.

    Játszani szeretnék. És táskát nyerni. Mindenkinek sok szerencsét a játékhoz.

    die Plötzies írta...

    Látom sokan játszanak hát én is megprobálom, mert nagyon szeretem a dolgaidat! Gratulálok a sol látogatohoz!

    Melanie

    Alma írta...

    Szeretek játszani!!

    Névtelen írta...

    Szió! Most, hogy találkoztunk, eszembe jutott, hogy ismét ránézek a blogodra. Annyi szépet látok... Gratulaaaa!!! :) Puszi, Kárpáti Niki

    Unknown írta...

    Szia!
    Gratulálok ehhez az oldalhoz és ennyi kiváncsi olvasóhoz! Én is nyerni jöttem! :-))))))

    Timi írta...

    Gratulálok!

    Egyszer már játszottam Nálad, jövök ismét, hátha most szerencsém lesz.

    Carrie írta...

    Jövök én is játszani! :-D
    Nagyon örülnék a táskának!

    Andulka írta...

    Szeretnék én is játszani! A blogomon meghírdettem a játékodat!

    Tánya írta...

    Gratulálok, és szeretnék indulni a játékban:)

    t®eb♥®etta írta...

    79?Na Te aztán népszerü vagy drága blogbarátosném.....;-)
    Persze ez nem csoda,hiszen mindig csudiszépeket alkotsz:))))
    Én most játékon kivüli vagyok....bár egy Kalexos táska....hmmmmmm:)))
    puszi

    Ili írta...

    Én is szeretnék játszani. Alig tudtam ideérni a megjegyzés rublikához, annyira sokan vagyunk.Biztos ki fogy a tintád, mire ezt a sok nevet leírod!!

    tipikos írta...

    81 megjegyzés! :o))Gratu! Egyébként már nagyon vágyom egy új táskára, hátha egyszer nekem kedvez a szerencse!

    Frivolina írta...

    Régóta csodálom a táskáidat és nagyon fáj a fogam egyre:) hátha nekem kedvez a szerencse!

    Pálfalvi Zsuzsa írta...

    Gratulálok az alkotásaidhoz, nagyon szépek, ötletesek.Te aztán biztosan nem szoktál unatkozni :D.További derűs alkotókedvet! Ja, és jelentkeznék a játékra !

    Dia írta...

    Hű, Kalex, Nagyon gyönyörű lett!

    Abile írta...

    Gratulálok a szép kerek számhoz! :o) Sok sikert a továbbiakhoz! Gyönyörű a táska, remélem, hogy most is olyan szerencsés leszek, mint korábban :o))

    Anita írta...

    Szia!

    Én is szeretnék veled játszani!:) Gratulálok a 200 bejegyzéshez és izgatottan várom a másik 200-at!:)

    Anita írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Katucsi írta...

    Én is szeretnék játszani,mert ez egy tényleg csodás, nőcis táska

    Andici írta...

    Szia, én is szerencsét próbálok (ismét), hátha most sikerül :) Hírdetlek a blogomon.
    Üdv Erdélyből,

    Andici

    Raindrop írta...

    Én is, én is! :)
    Még sok százat, drága barátnőm!

    Moszilka írta...

    Gratula a 200 bejegyzéshez! Én is jelentkezem a játékra!

    rozandi írta...

    Szeretnék én is gratulálni! Szívesen játszanék veled!

    christaylor írta...

    Húanyám, ez aztán igazán extravagáns! :D
    Szeretném! :)

    Ida írta...

    Látom, hogy én már a sokadik vagyok, de azért jelentkezem. Próba, szerencse!

    Icus írta...

    Hú, nagyon jó ez a táska. Hátha én nyerem.

    Szilvi írta...

    Én is szeretnék játszani. Nagyon szép ez a táska.
    Kaszilva

    Szilvi írta...

    Szeretnék én is játszani!
    Szilvi

    SDAnita írta...

    Szia !

    Én is jelentkezem a játékra !
    Anita

    Enci írta...

    remélem még benne vagyok a határidőben, és kiteszem a blogomba is, bár lehet onnan már nem téved ide senki, de azért hátha. Fantasztikus a táska, szívesen hordanám. ja, és gratulálok a 200. bejegyzéshez!

    Kozi írta...

    Kalex,
    elfelejtettem korábban írni, hogy hirdetem ám a játékodat a blogomon :)
    www.kozi-keresztszemes.blogspot.com

    Már várom a holnapot!

    Erzsi írta...

    Sziasztok!
    Sajna nem voltam itthon másfél hétig. Volt már eredményhirdetés?

    Marika mama műhelye írta...

    Nézz be hozzám. Küldtem egy díjat.