• Stílus egyéniségeknek !

    Megérkezett a csomag! :o)


    Gondoltam ennek a posztnak külön bejegyzést írok, mivel mostanság meggyűlik a bajom a Postával!
    Nem úgy működik, ahogy én akarom. De gondolom ezzel nem vagyok egyedül! :o)
    Van, hogy eltűnik a csomagom, amit másnak szánok, de vkinek útközben mégis megtetszik.
    Nos, ebben az esetben is azt hittem, mert jó sokáig úton volt a csomag.... deeeee! Odaért a szülinapi csomagom Raindrop-hoz!!! :o)))


    A képet tőle kölcsönöztem, mivel én elfelejtettem lefényképezni:

    A csomagban volt egy öko textil bevásárló táska, egy kis Tilda maci és egy saját készítésű tacskó gomb, mivel van neki két kis tacsija, és gondoltam az egyiket "megörökítem" gomb formájában! Így a maci tudja sétáltatni az Ő kis tacsiját!
    :o)
    _____________________________________
    Köszönjük Mindenkinek a sok jókívánságot és bátorítást! KicsiKalex eddig jól van, és reméljük így is marad! :o)
    Kellemes hétvégét Mindenkinek! :o)
    _____________________________________

    3 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Anita írta...

    Szia! Először is jobbulást Kicsikalexnek!

    Másodszor gratulálok a nyerteseknek!:)

    Nagyon jó lett a maci.
    Látom nemcsak nekem akad gondom a postával:( Ezt szomorúan nyugtázom...

    Abile írta...

    Örülök, hogy már túl vagytok a nehezén! Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok nektek!

    Raindrop írta...

    (pirulás)
    Legszebb csomag az enyém! :)
    Már ketten kunyizzák a táskát, de nem adom!!!