• Stílus egyéniségeknek !

    Szülinapra... ajándéktippek


    Nem tudom, hogy ezzel Ti is így vagytok -e, de néha már nem tudom mit vegyek egy-egy szülinapra.
    Persze azt nem szeretném, ha az ajándék elcsépelt lenne, és bekerülne abba a bizonyos felesleges karton dobozba!
    Így kieszeltem a következőt! :o)
    Az ünnepelt imádja a kaktuszokat, és mivel Ő "még csak" 13 éves, így esett a választásom a textilbőr tolltartóra:
    És mivel imádja a hasát... sütöttem egy szerencse - parasztcipót. Azért szerencse cipó, mert elrejtettem benne 8 tekercs jókívánságot, szerencsét hozó cetlit. Ez a kínai szerencsesüti magyarosított változata: :o)
    És mivel imádja az aszalt gyümölcsöket, aszaltam neki a mi kis bio-almánkból:

    És ... és .... és ...  :o) ha van otthon üvegecske, no meg egy kis kreatívitás, máris készen van az ajándékhalom, és kész a saját kézzel készített meglepetéscsomag!!! :o)

    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    die Plötzies írta...

    Neked mindig eszedbe jut valami attol én nem félek! A szülinapos biztos nagyon fog örülni!

    LG, Melanie

    Pálfalvi Zsuzsa írta...

    Remek kis csomag! Hű és remekül néz ki a "cipócska", Receptből, vagy "érzésből" sütöd?

    Annelis hantverk írta...

    Tack för hälsningen på min blogg! Så mycket vackra handarbeten och så goda bakverk du gör!
    Ha en bra dag!

    Kalex © írta...

    Anellias Tack! Jag är glad för att besöka min blogg!

    Kalex © írta...

    Zsuzsa! Receptből sütöm, nagyon bevállt recept. Ha kéred a receptet, írj privátba! :o)

    Ládikó írta...

    Szuper és ötletes csomag, az ünnepeltnek is biztosan nagyon tetszik. :-)