• Stílus egyéniségeknek !

    EREDMÉNYHIRDETÉS!!! :o)


    Álmomban sem hittem volna, hogy ilyen sokan fogtok nekem kommentelni, és hogy ennyiszer!!! :o))) Le a kalappal előttetek! :o) A hősök Ti vagytok, nem én!!! :o)))
    Nos, most jövök én, ... sorsoltam az éjjel.
    Várjátok??? Igen!!!!
    Akkor jöjjenek a nyertesek....

    Random org-ot hívtam segítségül.
    A három nyertes a következő:
    Tehát....
    1.) A ruhacsipesztartó zsákot ÁGICA nyerte,
    2.) A kék szettet ABILE veheti magához, és
    3.) A kulcstartó NAPOS-t illeti!

    Gratulálok Mindegyikőtöknek!!!!
    (Kérlek benneteket privátba a mail címemre küldjétek el a postázási címeteket! Köszönöm!)

    Mindenkinek köszönöm, hogy játszottatok Velem / Nálam, és hogy megtiszteltetek a csodás kommentekkel!!!


    12 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Hencsilli írta...

    Gratulálok a nyerteseknek! Nagyon szép nyereményeket kapnak :D:D

    Névtelen írta...

    El sem hiszem, hogy én vagyok az egyik szerencsés nyertes!!! Köszönöm!!! :-)
    Ágica

    napos írta...

    Dejó-dejó!!!! Én is köszönöm!

    Aranka írta...

    Gratulálok a nyerteseknek.

    Abile írta...

    Hurrrá, hurrrrá, hurrrá!! Annyira örülök!!
    Nagyon köszönöm! Millió puszi neked a játékért! :o))

    KicsiKató írta...

    Ááá, ilyen nincs, totál elfelejtettem, pedig még leveleztünk is róla:)

    gratulálok a nyerteseknek:))

    latinka írta...

    Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    ManóMérce írta...

    gratulálok a szerencsés nyerteseknek:)

    agika írta...

    Gratula a nyerteseknek ;)

    Monessa írta...

    Gratula a nyerteseknek!

    Jutus írta...

    Gratulálok a szerencsés nyerteseknek és köszönöm a játékot!!!!

    Kalex © írta...

    Én köszönöm a részvételt!!! :o)