• Stílus egyéniségeknek !

    Anyagok...


    ... amiket rendeltem amerikából, nos megérkeztek! :o)
    Olyan gyönyörűek!!! Fiatalosak és vidámak!

    Ha szeretnél valamelyik anyagból egy Kalex-es remekművet - pénztárcát, mobiltartót vagy egyéb apróbb textilcsodát - akkor keress meg bátran privátban! Előrendelést felveszek! :o)
    Siess! Az anyagok végesek, hamar elkelnek!


    Szép napot mindenkinek!

    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Molika írta...

    Csodás anyagok! Olyan jól összeválogattad, jól mutatnak így egymás mellett, éppen azt gondoltam, hogy érdemes volna csíkokból (mondjuk a maradékokból) valamit alkotni, erre nézd, mire leltem :
    http://kellylautenbach.typepad.com/.a/6a00d83451b1e269e2013489a867b0970c-pi
    mit szólsz? :o)

    Molika írta...

    Azóta megnéztem, hogy mi készült belőle, hát nagyon tetszetős darab, nézd:
    http://kellylautenbach.typepad.com/.a/6a00d83451b1e269e20148c6ada7ac970c-pi

    Foltvarrni már én sem szoktam, temérdek munka, de nagyon szép :o)

    Én öt literes befőttes üvegekben kezdtem el gyűjteni a fecniket, olyan jó rájuk nézni ... :o)

    üdv
    moli