• Stílus egyéniségeknek !

    Egy új szerelem kezdete... / Meine neue Maschine...


    ... kezdődött nem is oly rég... :o)
    Rozi, az előző "barátnőm"-mel sok időt töltöttünk el együtt..., de most már jó kezekbe került és én újra választottam.... Őt!

    Most még csak barátkozunk, de egyre jobb úton haladunk.
    Kezdünk összecsiszolódni... :o)


    9 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Szent irigység... rá nekem is rég fáj a fogam, érte talán a mostanság kialakult varrásundort is legyőzném:)

    Használd egészséggel!!!

    die Plötzies írta...

    Te az idén nagyon jó voltál ha a Jézuska ilyen szép ajándékot hozot neked! Kiváncsi vagyok az elsö remekmüveidre!

    Melanie

    Mamis írta...

    Sok örömteli varrást kívánok, az új géppel%

    Frivolina írta...

    ó, de szuper! sok szép munkát vele:)

    Kalex © írta...

    Katókám!

    Köszönöm, drága vagy! Halkan megjegyzem mostanság engem sem vonz a varrás... de erőltetem. :o)
    _______
    Plötzies! :o)

    Köszi, remélem jó "kislány" voltam... :o) Az első remekmű még készül, ... igen lassan, de igyekszem! :o)
    _______
    Mamis!

    Nagyon köszönöm, kedves vagy! :o)
    _______
    Frivolina!

    Köszönöm szépen! Nagyon szuper gép, jó sokat is tud. Nem tudtam még mindent kitapasztalni rajta... na de majd idővel mindent! :o)
    ______
    Puszi Nektek!
    Alexa.

    Csigi írta...

    szuper gepet valasztottal, gratulalok hozza! En imadom a berninam :)

    Abile írta...

    Hát ez egy álom!! Amely most neked valósággá vált. Legyen benne nagyon sok örömöd!

    Kalex © írta...

    Csigi!

    Azt hiszem én is Bernina rajongó vagyok... :o) Köszönöm!
    _____

    Abile!
    Igen-igen, még mindig azt hiszem álmodom, hiszen nehezen hiszem el, hogy Ő most már az enyém. :o) Köszönöm a kedves szavakat! :o)

    Raindrop írta...

    Örömteli és hosszú barátságot kívánok nektek! Hozzátok ki egymásból a legjobbat, ami nem lesz nehéz.
    Kalex, drága barátném, te egy varázsló vagy! <3